Subject: گزارش کریستین ساینس مانیتور از
From: entekhab.ir

توقف عقیم کردن رایگان مردان در ایران و پوستر سعید جلیلی در مورد باروری!
Date: Tue, 12 May 2026 19:32:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B08DFDCE97DF8157B02338FC51B63203_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B08DFDCE97DF8157B02338FC51B63203_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B08DFDCE97DF8157B02338FC51B63203_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B08DFDCE97DF8157B02338FC51B63203_MULTIPART_MIXED--