Subject: مه آفرید امیر خسروی که بود؟ /
From: entekhab.ir

از تولید جعبه میوه و کار روی پیکان تا تاسیس داماش و بانک آریا
Date: Sun, 17 May 2026 15:31:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--693316AEB8170EB2F1CA4092E45F6CF5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----693316AEB8170EB2F1CA4092E45F6CF5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----693316AEB8170EB2F1CA4092E45F6CF5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----693316AEB8170EB2F1CA4092E45F6CF5_MULTIPART_MIXED--