Subject: اسقف اعظم ارامنه:
From: entekhab.ir

ارامنه به عنوان شهروند در کنار مردم ایران با آرامش زندگی می کنند
Date: Sat, 30 May 2026 17:38:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5C1D7675896D3B4277E18449DA2B3859_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5C1D7675896D3B4277E18449DA2B3859_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5C1D7675896D3B4277E18449DA2B3859_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5C1D7675896D3B4277E18449DA2B3859_MULTIPART_MIXED--