Subject: اسقف اعظم ارامنه:
From: entekhab.ir

ارامنه به عنوان شهروند در کنار مردم ایران با آرامش زندگی می کنند
Date: Sat, 30 May 2026 15:59:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9EA8F30557C12A5A168E168007E37ECF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9EA8F30557C12A5A168E168007E37ECF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9EA8F30557C12A5A168E168007E37ECF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9EA8F30557C12A5A168E168007E37ECF_MULTIPART_MIXED--