Subject: هاارتص:
From: entekhab.ir

توافق آمریکا و اسرائیل بر سر عدم اقدام غیرمنتظره تل آویو در قبال پرونده هسته ای ایران
Date: Sat, 30 May 2026 08:23:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ECB45362F9213A4C11F1135FD853F27E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ECB45362F9213A4C11F1135FD853F27E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ECB45362F9213A4C11F1135FD853F27E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ECB45362F9213A4C11F1135FD853F27E_MULTIPART_MIXED--