Subject: آیت الله آملی لاریجانی:
From: entekhab.ir

قوه قضائیه قوی، رکنی برای امنیت کشور است/ تخریب قوه قضائیه به اقتدار نظام آسیب می زند
Date: Fri, 29 May 2026 23:47:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6E5658CA49A586E14B155CE09D07D1DD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6E5658CA49A586E14B155CE09D07D1DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6E5658CA49A586E14B155CE09D07D1DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6E5658CA49A586E14B155CE09D07D1DD_MULTIPART_MIXED--