Subject: وزارت کشور: انتصاب مسوولان اجرایی بر اساس اصول بیانات رئیس جمهور
From: entekhab.ir

عین اصلاح طلبی است
Date: Sun, 07 Jun 2026 08:57:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1091C2DD36F6DB465D39A2CB95C0AD5A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1091C2DD36F6DB465D39A2CB95C0AD5A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1091C2DD36F6DB465D39A2CB95C0AD5A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1091C2DD36F6DB465D39A2CB95C0AD5A_MULTIPART_MIXED--