Subject: آیت الله هاشمی: بعضی‌ها با دامن زدن به کینه‌های قومی و مذهبی، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند/
From: entekhab.ir

بدنام کردن مسلمانان، کار مشترک گروه‌های تندرو است
Date: Sat, 30 May 2026 16:34:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D95944589306134789B2FBDD92A376FD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D95944589306134789B2FBDD92A376FD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D95944589306134789B2FBDD92A376FD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D95944589306134789B2FBDD92A376FD_MULTIPART_MIXED--