Subject: معاون وزیر امور خارجه:
From: entekhab.ir

مذاکرات در صورت رویکرد سازنده 1+5 تا قبل از سوم آذر به نتیجه مطلوب می رسد
Date: Sat, 30 May 2026 16:00:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C4FE0B0E2684FD9C51F91E07DF11666F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C4FE0B0E2684FD9C51F91E07DF11666F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C4FE0B0E2684FD9C51F91E07DF11666F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C4FE0B0E2684FD9C51F91E07DF11666F_MULTIPART_MIXED--