Subject: سیدمهدی
From: entekhab.ir

طباطبایی: تندروها به دنبال انحراف اندیشه امام پیرامون اسلامیت و جمهوریت نظام هستند/از ارادت خاتمی به رهبری می‌ترسند
Date: Sat, 30 May 2026 18:59:36 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A33F89322187D78E15A9E46734EB7ED2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A33F89322187D78E15A9E46734EB7ED2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A33F89322187D78E15A9E46734EB7ED2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A33F89322187D78E15A9E46734EB7ED2_MULTIPART_MIXED--