Subject: فاینشنال تایمز:
From: entekhab.ir

رای دادگاه اروپا تحریم های بی پایه علیه ایران را با چالش مواجه می کند
Date: Sat, 13 Jun 2026 07:00:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6D435F4A2FC4BC5B812575CB573F1802_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6D435F4A2FC4BC5B812575CB573F1802_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6D435F4A2FC4BC5B812575CB573F1802_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6D435F4A2FC4BC5B812575CB573F1802_MULTIPART_MIXED--