Subject: وزیر اطلاعات:
From: entekhab.ir

مشت خود را برای دشمن گره کنیم نه برای تیم مذاکره‌کننده ایرانی
Date: Thu, 28 May 2026 14:28:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--692631EC4941CB7218AFE7D774ADC7E8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----692631EC4941CB7218AFE7D774ADC7E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----692631EC4941CB7218AFE7D774ADC7E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----692631EC4941CB7218AFE7D774ADC7E8_MULTIPART_MIXED--