Subject: روحانی در دیدار با موگرینی:
From: entekhab.ir

توافق وین نمایش قدرت دیپلماسی برای حل اختلافات بود
Date: Fri, 29 May 2026 18:58:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CF1C63C0E09D4428091426FFEBE68468_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CF1C63C0E09D4428091426FFEBE68468_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CF1C63C0E09D4428091426FFEBE68468_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CF1C63C0E09D4428091426FFEBE68468_MULTIPART_MIXED--