Subject: واکنش ظریف به سخنان اوباما:
From: entekhab.ir

عادت خطرناک مربوط به قرون ماضی را کنار بگذارید / خوبست آمریکا از فرصت تاریخی پیش آمده برای به دست آوردن اعتماد ایرانیان استفاده کند
Date: Sat, 30 May 2026 16:21:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--80AAD6E71ECAED2129EE4789B146A0FC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----80AAD6E71ECAED2129EE4789B146A0FC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----80AAD6E71ECAED2129EE4789B146A0FC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----80AAD6E71ECAED2129EE4789B146A0FC_MULTIPART_MIXED--