Subject: انتقاد وزیر ارشاد از رواج ازدواج سفید
From: entekhab.ir

/ در بعضی از مناطق شمال تهران از هر سه ازدواج، یک طلاق را شاهد هستیم
Date: Wed, 27 May 2026 04:06:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D367935FAEAFD7CE6335A7353C3E4921_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D367935FAEAFD7CE6335A7353C3E4921_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D367935FAEAFD7CE6335A7353C3E4921_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D367935FAEAFD7CE6335A7353C3E4921_MULTIPART_MIXED--