Subject: دادستان کل کشور:
From: entekhab.ir

قوه قضاییه برای مدیریت فضای مجازی پیگیری‌هایی در دست اجرا دارد
Date: Thu, 28 May 2026 22:59:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--666DF8ADEA0460992082C7765B90A59F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----666DF8ADEA0460992082C7765B90A59F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----666DF8ADEA0460992082C7765B90A59F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----666DF8ADEA0460992082C7765B90A59F_MULTIPART_MIXED--