Subject: واشنگتن پست:
From: entekhab.ir

توده طوفانی "ال نینو" به احتمال 95 درصد در راه است / زمستان امسال یک تفاوت خاص دارد : "بی سابقه" است
Date: Sat, 30 May 2026 14:05:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--02F308609590E47EFC4CEF92BC6D6CB1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----02F308609590E47EFC4CEF92BC6D6CB1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----02F308609590E47EFC4CEF92BC6D6CB1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----02F308609590E47EFC4CEF92BC6D6CB1_MULTIPART_MIXED--