Subject: عضو کمیسیون امنیت ملی:
From: entekhab.ir

نامه امروز رهبری خط قرمزی بر همه ی کارشکنی های جبهه پایداری بود / پایداری چی ها فشار سنگینی به لاریجانی وارد کردند
Date: Fri, 29 May 2026 22:53:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--251E0D4E54AEDC350DBB2EAB357A7868_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----251E0D4E54AEDC350DBB2EAB357A7868_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----251E0D4E54AEDC350DBB2EAB357A7868_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----251E0D4E54AEDC350DBB2EAB357A7868_MULTIPART_MIXED--