Subject: رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور نیجریه:
From: entekhab.ir

ائتلاف‌های جهانی مدعی مبارزه با تروریسم قابل اعتماد نیستند
Date: Tue, 02 Jun 2026 08:31:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4CC7D389738087A9240F09754CD7A687_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4CC7D389738087A9240F09754CD7A687_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4CC7D389738087A9240F09754CD7A687_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4CC7D389738087A9240F09754CD7A687_MULTIPART_MIXED--