Subject: افضلي‌فرد از ارسال دوباره فهرست متخلفان زمين‌خواري خبر داد/
From: entekhab.ir

خوش‌نشيني ١٠ متخلف در دستگاه‌هاي دولتي
Date: Tue, 21 Apr 2026 19:44:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--00E306F32092B05C1CF0D8956D6C1CE3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----00E306F32092B05C1CF0D8956D6C1CE3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----00E306F32092B05C1CF0D8956D6C1CE3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----00E306F32092B05C1CF0D8956D6C1CE3_MULTIPART_MIXED--