Subject: گفت و گو با امید نعمتی، خواننده گروه پالت:
From: entekhab.ir

جریان جدید موسیقی در آینده مخاطبان بیشتری خواهد داشت
Date: Sun, 24 May 2026 21:10:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3900B7DCD5DF81DED1237B86AF3B517A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3900B7DCD5DF81DED1237B86AF3B517A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3900B7DCD5DF81DED1237B86AF3B517A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3900B7DCD5DF81DED1237B86AF3B517A_MULTIPART_MIXED--