Subject: عراقچی:
From: entekhab.ir

ایران در مسائل منطقه حرف تعیین‌کننده را می‌زند/ حرف خنده داری که وزیر خارجه کشور عربی در اجلاس جده زد
Date: Fri, 29 May 2026 22:39:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A650D0E3D71AFABF613201F46FAE9410_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A650D0E3D71AFABF613201F46FAE9410_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A650D0E3D71AFABF613201F46FAE9410_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A650D0E3D71AFABF613201F46FAE9410_MULTIPART_MIXED--