Subject: وزیر نیرو:
From: entekhab.ir

تصمیمی برای افزایش قیمت آب و برق نداریم/ کمتر از نیمی از ظرفیت سدها پر است
Date: Wed, 27 May 2026 03:01:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--22CF904CE01C5F13941D76EB19B448BA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----22CF904CE01C5F13941D76EB19B448BA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----22CF904CE01C5F13941D76EB19B448BA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----22CF904CE01C5F13941D76EB19B448BA_MULTIPART_MIXED--