Subject: شمخانی:
From: entekhab.ir

آماتور بودن عربستان سعودی، اوضاع منطقه را دشوار کرده/واهمه‌ای از جنگ تحمیلی نداریم
Date: Wed, 27 May 2026 02:58:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--96BD1F33A35484CC1B19A1AE1A1C6475_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----96BD1F33A35484CC1B19A1AE1A1C6475_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----96BD1F33A35484CC1B19A1AE1A1C6475_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----96BD1F33A35484CC1B19A1AE1A1C6475_MULTIPART_MIXED--