Subject: سخنگوی شورای نگهبان:
From: entekhab.ir

مستندات رد‌صلاحیت‌ها با درخواست داوطلبان ارائه می‌شود
Date: Fri, 29 May 2026 23:55:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7199EAABA25702FDAAA14E1F07EC3C62_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7199EAABA25702FDAAA14E1F07EC3C62_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7199EAABA25702FDAAA14E1F07EC3C62_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7199EAABA25702FDAAA14E1F07EC3C62_MULTIPART_MIXED--