Subject: آیت الله حمیدی:
From: entekhab.ir

از زبان من دروغ نوشتند/ انگلیسی خواندن لیست انتخابات، دور از تقوای سیاسی است
Date: Wed, 27 May 2026 04:03:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A40E0EF5A636301E645208FB3248B94C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A40E0EF5A636301E645208FB3248B94C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A40E0EF5A636301E645208FB3248B94C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A40E0EF5A636301E645208FB3248B94C_MULTIPART_MIXED--