Subject: حضرت آیت الله خامنه‌ای:
From: entekhab.ir

مردم به قصد افزایش اعتبار و عزت ملی در انتخابات شرکت و دشمن را مأیوس کنند / هر کسی ایران را دوست دارد در انتخابات شرکت کند
Date: Sat, 30 May 2026 15:16:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--38587979916204EA38EDA6E6AF51F0B4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----38587979916204EA38EDA6E6AF51F0B4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----38587979916204EA38EDA6E6AF51F0B4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----38587979916204EA38EDA6E6AF51F0B4_MULTIPART_MIXED--