Subject: آيت الله شبيري زنجاني:
From: entekhab.ir

همه افراد دستگاه قضايي در برابر اشتباهات غيرشرعي قضات مسئول هستند
Date: Sat, 30 May 2026 10:13:25 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--088AB1CD3E13859BDCF4C0AFC5FB2693_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----088AB1CD3E13859BDCF4C0AFC5FB2693_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----088AB1CD3E13859BDCF4C0AFC5FB2693_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----088AB1CD3E13859BDCF4C0AFC5FB2693_MULTIPART_MIXED--