Subject: معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل:
From: entekhab.ir

یکی از تهدیدهای احتمالی دشمن در آینده تهدید مردم محور است
Date: Fri, 29 May 2026 19:08:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E7DBCC1C1AAA9D79C08203958E3FEBE7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E7DBCC1C1AAA9D79C08203958E3FEBE7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E7DBCC1C1AAA9D79C08203958E3FEBE7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E7DBCC1C1AAA9D79C08203958E3FEBE7_MULTIPART_MIXED--