Subject: اژه ای: نامه سراج به رئیس جمهوری/ بازداشت
From: entekhab.ir

۴ نفر در پرونده بانک ملت/ برخی افراد تحت تعقیب خارج از کشور هستند/ 13 قاضی محکوم شدند
Date: Sat, 30 May 2026 11:17:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--231DD3CD04855BF8AC6F0A3799E96951_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----231DD3CD04855BF8AC6F0A3799E96951_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----231DD3CD04855BF8AC6F0A3799E96951_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----231DD3CD04855BF8AC6F0A3799E96951_MULTIPART_MIXED--