Subject: سردار سلیمانی:
From: entekhab.ir

فاطمیون خاک مظلومیت از چهره افغانستانی‌ها زدود/ پیروزی نیروهای مقاومت محدود به حفظ قداست حرم‌های مبارک نیست
Date: Tue, 12 May 2026 08:51:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--35F4071D3E1B06A270424F454D496D2F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----35F4071D3E1B06A270424F454D496D2F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----35F4071D3E1B06A270424F454D496D2F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----35F4071D3E1B06A270424F454D496D2F_MULTIPART_MIXED--