Subject: سردار وحیدی:
From: entekhab.ir

امروز دوگانه ایران و آمریکا در همه جا مطرح است/باثبات‌ترین شرایط را داریم
Date: Tue, 12 May 2026 09:03:21 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--58F1B891163B975C64B3D08D8F4E3E1B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----58F1B891163B975C64B3D08D8F4E3E1B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----58F1B891163B975C64B3D08D8F4E3E1B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----58F1B891163B975C64B3D08D8F4E3E1B_MULTIPART_MIXED--