Subject: محسن رضايی:
From: entekhab.ir

برای زير سوال بردن امام، دور جديدی از حملات به احمدآقا را شروع كرده‌اند
Date: Sat, 02 May 2026 22:35:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1273BD87F8C4CD6F79AA054DB37A7C66_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1273BD87F8C4CD6F79AA054DB37A7C66_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1273BD87F8C4CD6F79AA054DB37A7C66_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1273BD87F8C4CD6F79AA054DB37A7C66_MULTIPART_MIXED--