Subject: با اشاره به خبر امحای 13 خودرو لوکس در آخر هفته؛
From: entekhab.ir

بهمنی: واردات قانونی خودرو مشمول قاچاق نمی‌شود
Date: Thu, 14 May 2026 10:05:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DA02D67C77DC30E84D32984DF4ACBDC6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DA02D67C77DC30E84D32984DF4ACBDC6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DA02D67C77DC30E84D32984DF4ACBDC6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DA02D67C77DC30E84D32984DF4ACBDC6_MULTIPART_MIXED--