Subject: ظریف در توئیتر:
From: entekhab.ir

برای تقویت روابط سیاسی و اقتصادی، به آمریکای لاتین سفر می‌کنم
Date: Fri, 29 May 2026 23:18:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--86D62EF83C9044FF4DEE21BCEA7DBF6D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----86D62EF83C9044FF4DEE21BCEA7DBF6D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----86D62EF83C9044FF4DEE21BCEA7DBF6D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----86D62EF83C9044FF4DEE21BCEA7DBF6D_MULTIPART_MIXED--