Subject: وکیل مدافع خانواده روح الامینی:
From: entekhab.ir

رسیدگی به پرونده حادثه کهریزک و شکایت از مرتضوی به جلسه دوم کشید
Date: Wed, 27 May 2026 10:10:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--76ED34FE382843439FD9C4931AD89D71_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----76ED34FE382843439FD9C4931AD89D71_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----76ED34FE382843439FD9C4931AD89D71_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----76ED34FE382843439FD9C4931AD89D71_MULTIPART_MIXED--