Subject: تهران، استانبول و لس‌آنجلس، کاندیدای زلزله مهیب آینده/
From: entekhab.ir

زلزله بیاید، این علمک‌ها بمب ساعتی می‌شوند!
Date: Sat, 13 Jun 2026 07:00:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--328ED6A9897E404E9F17C1C05F2809C9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----328ED6A9897E404E9F17C1C05F2809C9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----328ED6A9897E404E9F17C1C05F2809C9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----328ED6A9897E404E9F17C1C05F2809C9_MULTIPART_MIXED--