Subject: بحث داغ درباره فیلم اصغر فرهادی در برنامه «هفت»/
From: entekhab.ir

فراستی: به «فروشنده» نگفتم بی‌ناموس/ اسفندیاری: جوی ساخته شد که حامیان فیلم بی‌ناموس‌اند!
Date: Wed, 03 Jun 2026 12:20:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7B48F34B017B969E929F918266B06DEA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7B48F34B017B969E929F918266B06DEA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7B48F34B017B969E929F918266B06DEA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7B48F34B017B969E929F918266B06DEA_MULTIPART_MIXED--