Subject: متن نامه احمدي نژاد به رهبري:
From: entekhab.ir

تبعیت خود را از توصیه حضرتعالی اعلام می کنم/ برنامه ای برای حضور در انتخابات ندارم + تصویر نامه
Date: Sat, 09 May 2026 14:22:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--620F5B808B6EF154FDB9342C3B3BD85D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----620F5B808B6EF154FDB9342C3B3BD85D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----620F5B808B6EF154FDB9342C3B3BD85D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----620F5B808B6EF154FDB9342C3B3BD85D_MULTIPART_MIXED--