Subject: هلالی: اجازه رفتن به سوریه دست خودم نیست
From: entekhab.ir

/ قالیباف به هیات کمک می‌کند/ کمک 20 میلیونی احمدی نژاد
Date: Sat, 13 Jun 2026 08:07:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--568C6795A98A4671945E6360F4D53EDA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----568C6795A98A4671945E6360F4D53EDA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----568C6795A98A4671945E6360F4D53EDA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----568C6795A98A4671945E6360F4D53EDA_MULTIPART_MIXED--