Subject: آیت‌الله قائم مقامی:
From: entekhab.ir

کسی به بهانه دینداری نمی‌تواند اخلاق را زیر پا بگذارد
Date: Fri, 29 May 2026 21:56:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--43792B52A78A366B2ACE8B88CB8FB136_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----43792B52A78A366B2ACE8B88CB8FB136_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----43792B52A78A366B2ACE8B88CB8FB136_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----43792B52A78A366B2ACE8B88CB8FB136_MULTIPART_MIXED--