Subject: فاطمه طباطبایی:
From: entekhab.ir

امام(ره) کسانی که انسان‎ها را فقط به ظاهر شریعت فرامی‌خوانند، خارهای راه انسانیت می‌دانند
Date: Sat, 30 May 2026 12:48:16 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--045919AFDC2206A356377B1DF9E3002C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----045919AFDC2206A356377B1DF9E3002C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----045919AFDC2206A356377B1DF9E3002C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----045919AFDC2206A356377B1DF9E3002C_MULTIPART_MIXED--