Subject: هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا
From: entekhab.ir

اینتر با سرمربی موقت هم شکست خورد/ شالکه و شاختار صعود کردند
Date: Tue, 12 May 2026 08:50:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--27C5A3973A243A488F92B8B8A2662772_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----27C5A3973A243A488F92B8B8A2662772_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----27C5A3973A243A488F92B8B8A2662772_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----27C5A3973A243A488F92B8B8A2662772_MULTIPART_MIXED--