Subject: وزیر بهداشت: دستگاهی به عنوان وزارت رفاه و سازمان رفاه اجتماعی در کشور وجود ندارد
From: entekhab.ir

وزارت بهداشت به کارگر و اموال کارگران توجهی ندارد، ما به دنبال حفظ و احقاق حقوق کارگران هستیم.
Date: Sat, 30 May 2026 11:43:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0D276E11D6D931EDDA2E4C03BA044C13_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0D276E11D6D931EDDA2E4C03BA044C13_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0D276E11D6D931EDDA2E4C03BA044C13_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0D276E11D6D931EDDA2E4C03BA044C13_MULTIPART_MIXED--