Subject: آیت الله مصباح:
From: entekhab.ir

می گویند ما اصلاح طلبیم و می خواهیم اوضاع آرام باشد و جنگ نشود / می گویند حال اگر آمریکا سفارت هم داشته باشد به ضرر ما تمام نمی شود / حاضرند احکام اسلامی پایمال شود اما ریاستشان حفظ شود
Date: Thu, 30 Apr 2026 15:11:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3A806BFDDE1CA9C14F9B6B33A84CC038_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3A806BFDDE1CA9C14F9B6B33A84CC038_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3A806BFDDE1CA9C14F9B6B33A84CC038_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3A806BFDDE1CA9C14F9B6B33A84CC038_MULTIPART_MIXED--