Subject: با پیگیری رییس مجلس، ماموران از بازداشت محمود صادقي منصرف شدند/ برادر صادقی فضا را آرام كرد:
From: entekhab.ir

قصد برادرم تشویش اذهان‌عمومی و اتهام‌زنی نبوده و نيتش چيزي جز اصلاح نيست/ او مطیع ولایت فقیه است؛ رييس قوه قضاييه و دادستان، محترم هستند
Date: Wed, 03 Jun 2026 14:36:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B81E0A907628B76430CDF4D9652B26B6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B81E0A907628B76430CDF4D9652B26B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B81E0A907628B76430CDF4D9652B26B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B81E0A907628B76430CDF4D9652B26B6_MULTIPART_MIXED--