Subject: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به ایلنا خبر داد:
From: entekhab.ir

ورود 12 فروند ایرباس و ATR در سال 2017/ فاینانس 47 هواپیما تامین شد/ در شرایط احتمالی، پیش پرداخت‌ها را از بویینگ و ایرباس پس می‌گیریم
Date: Tue, 12 May 2026 07:42:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D1596A29A217DC8A42263E7A8DB17D3B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D1596A29A217DC8A42263E7A8DB17D3B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D1596A29A217DC8A42263E7A8DB17D3B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D1596A29A217DC8A42263E7A8DB17D3B_MULTIPART_MIXED--