Subject: ناصر تقوایی:
From: entekhab.ir

این سینما را کسی نمی‌تواند ساقط کند/ ما سینما را در فرنگ یاد نگرفتیم
Date: Tue, 12 May 2026 07:41:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2C92AC03E108E75D4F84B40DB71B4FC0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2C92AC03E108E75D4F84B40DB71B4FC0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2C92AC03E108E75D4F84B40DB71B4FC0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2C92AC03E108E75D4F84B40DB71B4FC0_MULTIPART_MIXED--