Subject: عضو هیات رییسه مجلس:
From: entekhab.ir

هیات تفحص از شهرداری تهران اجازه بررسی پرونده املاک را دارد/ ورود شکلی به پرونده‌های مفتوح در قوه قضاییه منعی ندارد
Date: Sat, 30 May 2026 15:17:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0BF4120D29B1A34EDBBA045B21C29A43_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0BF4120D29B1A34EDBBA045B21C29A43_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0BF4120D29B1A34EDBBA045B21C29A43_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0BF4120D29B1A34EDBBA045B21C29A43_MULTIPART_MIXED--