Subject: آیت الله امامی کاشانی خطاب به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی:
From: entekhab.ir

کنار نکشید و انسجام خود را حفظ کنید / این تشییع علم، انقلاب، اسلام و احترام به انبیا و اوصیا بود / نباید در این موضوع به خناس‌ها نگاه کنیم
Date: Sat, 30 May 2026 14:54:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--77997482DB2E5872716C3F42A2118E6B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----77997482DB2E5872716C3F42A2118E6B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----77997482DB2E5872716C3F42A2118E6B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----77997482DB2E5872716C3F42A2118E6B_MULTIPART_MIXED--