Subject: دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا سوگند یاد کرد: رویاهایمان را بازخواهیم گرداند/ امروز قدرت از واشنگتن دی سی به شما مردم منتقل می شود / تروریسم اسلامی را از صفحه ی روزگار محو خواهیم کرد
From: entekhab.ir

+تصاویر
Date: Sat, 30 May 2026 16:49:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--617A310F99CBD8B50FEEA671EF26662A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----617A310F99CBD8B50FEEA671EF26662A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----617A310F99CBD8B50FEEA671EF26662A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----617A310F99CBD8B50FEEA671EF26662A_MULTIPART_MIXED--